Evakuator-gruzovik.ru

Авто журнал
0 просмотров
Рейтинг статьи
1 звезда2 звезды3 звезды4 звезды5 звезд
Загрузка...

Volkswagen Passat Alltrack Wolfsburg Edition (B8) 2017 года (AU) (фото 1 из 1)? Австралия и Океания

Volkswagen Passat Alltrack Wolfsburg Edition (B8) 2017 года (AU) (фото 1 из 1) ? Австралия и Океания

Галерея автомобиля Volkswagen Passat Alltrack Wolfsburg Edition 2017 года. На данный момент в галерее только одно изображение.

По этому изображению вы можете ознакомиться с внешним видом автомобиля, узнать его особенности и отличительные черты, которые выделяют этот автомобиль Volkswagen от других автомобилей.

А также вы можете скачать его абсолютно бесплатно и использовать как обои для рабочего стола с изображением автомобиля Volkswagen Passat Alltrack Wolfsburg Edition 2017 года, нажав на иконку в правой, нижней части изображения.

Изображенный на фотографиях автомобиль был выпущен в 2017 году, в кузове B8. Автомобиль предназначен для рынка Австралии и Океании.

Другие галереи Volkswagen Passat

Другие галереи Volkswagen 2017 года

  • 2008 Ferrari Ferrambo by Divers Street Rods
  • 2010 Volvo C30 Polestar Performance Concept
  • 2016 Jaguar F-Pace Portfolio
  • 2017 Soueast DX3 SRG
  • 2019 Mazda3 Skyactiv-G Sport Lux Hatchback
  • 1957 Graf & Stift 145 FON
  • Страна: Германия
  • Годы работы: 1937 — н.в.

В 1933 году Адольф Гитлер поручил известному конструктору Фердинанду Порше и Якобу Верлину, одному.

Модели Volkswagen

  • Amarok
  • Arteon
  • Atlas
  • Beetle
  • Bora
  • Caddy
  • California
  • Caravelle
  • Corrado
  • Crafter
  • Delivery
  • Derby
  • Eos
  • Fox
  • Gol
  • Golf
  • Golf Country
  • Golf GTI
  • Golf Plus
  • Golf R
  • Golf R32
  • Golf Sportsvan
  • ID.3
  • Iltis
  • Jetta
  • K70
  • Karmann-Ghia
  • Lamando
  • Lavida
  • Lupo
  • Lupo GTI
  • Magotan
  • Multivan
  • Nivus
  • Passat
  • Passat (North America)
  • Passat CC
  • Phaeton
  • Phideon
  • Polo
  • Polo GTI
  • Polo R WRC
  • Routan
  • Sagitar
  • Santana
  • Scirocco
  • Scirocco R
  • Sharan
  • T-Cross
  • T-Roc
  • Tacqua
  • Tayron
  • Teramont
  • Tharu
  • Tiguan
  • Touareg
  • Touran
  • Transporter
  • Type 2
  • up!
  • Vento
  • Viloran
  • Virtus
  • XL1

Популурные галереи

  • Bentley Brooklands 2008 года
  • Jeep Grand Cherokee Trailhawk 2017 года
  • Mercedes-Benz 300 GD SWB 1979 года
  • Vauxhall Insignia Eco 2010 года
  • Jaguar XF 3.0 AWD 2012 года
  • Morris Marina Estate 1971 года
  • Mercedes-Benz ML-Class by ART 2009 года
  • Alfa Romeo 8C Spider 2008 года
  • BMW M3 Frozen Gray by MM-Performance.pl 2014 года
  • Land Rover Range Rover Holland and Holland Edition 2014 года
  • Autozam Carol G660 Canvas Top 1992 года

  • О проекте
  • Условия оказания услуг
  • Политика конфиденциальности
  • Вакансии
  • Реклама
  • Партнеры
  • Контакты

При использовании информации в электронном виде (интернет-сайт, электронный файл и т. п.) в каждом случае необходимо размещение активной гиперссылки на главную страницу Сайта или на страницу размещения соответствующего материала.

Все замечания и вопросы по сотрудничеству направляйте по электронной почте: auto@vercity.ru.

Обращаем ваше внимание на то, что изображения являются чьей-либо собственностью и добавлены посетителями сайта.

Администрация сайта не располагает информацией о правомерности публикования этих материалов.

Все изображения размещены в ознакомительных целях.

Поспорим о цвете

Сегодня на тесте новый Passat alltrack 2017 в самом начале освежил меня своим морковным цветом. Мои прежние универсалы, да и нынешний Спортбек А7, скажу прямо, красили в серый и синий цвет. Мне не нравится, что эти цвета преобладают сегодня на запыленных серых городских улицах, я бы для настроения раскрасил поток в яркие ярмарочные краски, но представить себя за рулем морковного автомобиля не могу (вдруг обо мне что-нибудь не то подумают). Но все-таки хочу воскликнуть: да здравствует морковный цвет в пику автомобильной серости. Цвет, в который никогда раньше «пассаты» не красили.

Когда посмотришь внутрь, кажется, что решетка радиатора плавно перетекла в комбинацию приборов. Такая полоса тянется через всю ширину торпедо и включает в себя дефлекторы, которые едва распознаешь таковыми, и прерывается лишь встроенными аналоговыми часами.

Читать еще:  Volkswagen Golf 2017

Изящные хромированные полоски появляются повсюду: на руле, вокруг его ступицы, на дверях, вокруг рычага селектора и на разных элементах управления. Педали и площадка для левой ноги покрыты матовым хромом. Интерьер нравится прежде всего высоким качеством отделки. На всех видимых местах пластик мягко отодвинут на задний план.

Снаружи и внутри полюбить этот автомобиль легко.

Приборы цифровые, и могут показывать разную информацию, например, в центре обоих круглых циферблатов тахометра и спидометра могут отображаться, среди прочего, средний расход топлива, пробег, направление движения – всё это можно выискать в меню. Кому это лишнее, тот может выбрать классику и обычный вид приборов.

Сделать новую версию модели еще лучше прежней – всегда большая проблема, поэтому с каждым новым поколением автомобили становятся все сложнее. Кажется, я не так давно покупал свой Ауди А7, но по части мультимедиа он уже отстал от нового Олтрека.

Если на Passat Alltrack ездят разные водители, серийная персонализация запоминает индивидуальные настройки. Водитель авторизуется через комбинацию приборов или ключ зажигания. Так могут быть автоматически выставлены настройки климат-контроля, сиденья, зеркал, света и режима движения.

Вся комбинация приборов заметно наклонена к водителю и вниз. Это требует привыкания, поначалу кажется, что она опрокинута, но этим решается проблема бликов и очень хорошей читаемости.
Стеклоочиститель, конечно, снабжен индивидуально настраиваемой автоматикой, датчиком дождя, который, однако, необходимо сначала активировать в меню на большом тач-скрине, что кажется мне чересчур по-компьютерному.

Тут на самом деле можно управлять бесчисленными вещами, активируя их или отключая. Например, чтобы при включении задней передачи включался задний дворник, если работает передний. Перед первой поездкой придется обязательно все это внимательно изучить.

Модификации Volkswagen Passat Alltrack

Volkswagen Passat Alltrack 2.0 TSI 4Motion DSG

Максимальная скорость, км/ч231
Время разгона до 100 км/ч, сек6.8
ДвигательБензиновый с турбонаддувом
Рабочий объем, см 31984
Мощность, л.с. / оборотах220/4420
Момент, Н·м / оборотах350/1500-4400
Расход комби, л на 100 км6.9
Тип коробки передачАвтоматическая, 7 передач
ПриводПолный
Показать все характеристики

You may also like

There’s only one option on the Alltrack, a $3500 Luxury Package which adds a giant panoramic sunroof, cornering LED headlamps and an automatic parking function.

The big roof enhances the Alltrack’s upmarket appeal and the light-signature from the LED running lamps is really cool.

Inside too, the Alltrack is smartly appointed and well equipped. You want for nothing in this car, with even all the modern driver assist technology included.

The thing is, despite everything being present and the layout clean and usable, the Passat suffers from a very Volkswagen trait of being almost too clean. It’s clinical and measured and quite cold. This is a car that does what it does very well, but won’t win any awards for being particularly special.

Yes, the textured temperature dials are pleasant to touch, and the fish-scale type trim on the dashboard is a nice inclusion, but it just doesn’t have any character. There’s no ‘wow’ moment.

Some of the elements feel light to touch, too. The steering wheel, which offers a huge amount of ergonomic functional access, feels thin. It’s as if a computer calculated the optimal diameter to intersect price with comfort on some theoretical graph. Not bad by any stretch, but not great either.

Ahead of the driver is the typical VW multi-function display which seems to be adding more detail to every new vehicle that features it. The steering wheel buttons to control the information display are easy to use and for the most part, work well to cycle through the data you need on the move.

Читать еще:  Volkswagen Phideon — первые подробности

But there is so much info there, it can be quite easy to get lost and like a Rubik’s Cube, a few miscalculated inputs left and right, can have your digital speed or average consumption lost amongst the multitude of screens.

Central to the dashboard is an eight-inch colour touch screen that also offers a staggering amount of information, not to mention ‘infotainment’.

Apple CarPlay and Android Auto functions are mostly well integrated (providing you can find them – tip: hit the menu button), but the native package also provides a comprehensive list of features, although there is no DAB digital radio.

Just on CarPlay too, the interface is simple to use, and worked well for the seven-year old DJ riding up front, but the swipe up and down interaction with the screen, say when picking a song that is NOT performed by Taylor Swift can be a bit clumsy and a swipe becomes a click and bam, more TayTay.

That said, the standard eight-speaker stereo system is pretty good, should you want to ‘shake it off’ on the morning commute.

Within the CAR menu on the infotainment system though, is a huge range of information screens and settings to play with. You can check fuel consumption between refills (handy for us anyway), and switch driving modes from Sport (with cool boost and g-force gauges) to an Off-Road mode with an inclinometer and ability to engage the hill descent control system.

The downside to all this information is the ease of accessing it, and the system isn’t the most intuitive to use. It can get quite confusing. It took me a while to ‘re-find’ the Think Blue Trainer economy screen and some of the text can be hard to read while on the move.

Plus, the TRAFFIC button gives you access to a screen that never displays any data. Do it right or don’t do it at all please VW.

Navigation offers a predictive proximity sensor for your hand, so that the map isn’t cluttered with overlays and buttons until you want to interact with it. It’s a handy touch – pardon the pun.

One thing is for sure; between the functions of both of the display screens, there is enough to keep owners busy for a while!

Powertrain choices are simple. You can have a 140kW/400Nm four-cylinder turbo diesel and a six-speed DSG gearbox, and that’s it.

It’s a mix that prioritises smoothness and economy over whiz-bang performance, but is ultimately a very capable combination. The 1671kg Passat still offers a 2200kg towing capacity, which is impressive given the relatively small size of the engine.

Around town, in the standard drive mode, the Passat’s performance could best be described as relaxed. That elastic engagement you naturally feel from the DSG gives the Passat a bit of a lethargic feeling off the mark. The start-stop system helps your fuel bills but as in other VAG products, the reaction time when the engine is off won’t set your world on fire.

On the move, the DSG will shift smoothly at low revs, most often below 1500rpm, resulting in some pretty impressive fuel consumption. The trade-off is a very sedate pace. Quite simply, this is not the car to dash about town in.

Читать еще:  Volkswagen Golf Alltrack

You can reduce this lag by running the car in sport mode, which turns the start-stop function off and increases your fuel use – but that’s not really a permanent solution if yours is a more hurried way of life.

Running about town on family errands, the Passat is consistently helpful with its convenient packaging. From the remote 40:20:40 rear seat releases, storage cubbies and shopping bag hooks in the boot, to the central armrest and temperature controls in the back – sensibility and usability are at the forefront.

It’s a big car, but never unmanageable, even in tighter urban streets. Driving it feels like a return to the realm of the old-school station wagon. Sure there’s a big footprint but it just seems to work.

Ride comfort is good, even over cobbles and speed-humps. That extra suspension travel again makes the Alltrack a very liveable proposition, even with its 18-inch wheels.

The long-list of safety and assistance features are always active which means the parking sensors will often activate when you are in stop-start traffic or manoeuvring close to obstacles. It does stop you from running into things, but can be a little annoying.

Get the Alltrack out on the open road though, and the smooth gear changes from the DSG and relaxed response work in the car’s favour. This is an effortless tourer.

We saw fuel consumption regularly below the 4L/100km mark (VW claims 4.9L/100km for highway use) when touring and had an average combined use of just 6.8L/100km (against a claimed 5.4L).

The ride on the highway is very comfortable and in concert with the supportive leather seats, you can eat up long miles with little fatigue. Setting the cruise control speed in 5km/h increments, particularly in Victoria where 1km/h makes a difference to your wallet, can be a little fiddly but it’s a small gripe.

Crossing over (see what I did there?) from urban to touring duties is what makes the Alltrack an exceptional family car. The space, packaging, equipment and overall ease of use are what really makes this a true jack of all trades.

Yes, it is a bit clinical in its execution and yes, despite the smart design, it is a bit invisible in the crowd (although you could opt for the snazzy Habanero Orange hero colour to address this), but the Alltrack is a complete vehicle that ticks all the important family boxes.

The crossover title suits the Alltrack so much more than the ‘throw it at everything’ SUV moniker as it isn’t a sporting car, and it offers much more than just utility.

The 2016 Volkswagen Passat Alltrack is a bit like a display house. Full of function and promise, and laid out in a postcard perfect way – but lacking in character and warmth because of it.

It’s not a bad thing, no one buys a fridge ‘with character’, we all just want them to work perfectly all the time. As a four-wheeled appliance, the Alltrack will do that every day of its life, but in the same way a display house is not a home, the Passat Alltrack is just a car. A very good car, but one which will help you live your life, not be part of it.

Click on the Photos tab for more images by Tom Fraser.

Ссылка на основную публикацию
ВсеИнструменты
Adblock
detector
×
×