Evakuator-gruzovik.ru

Авто журнал
0 просмотров
Рейтинг статьи
1 звезда2 звезды3 звезды4 звезды5 звезд
Загрузка...

McLaren 720S Silverstone Aero by Vorsteiner 2018 года (фото 1 из 40)

McLaren 720S Silverstone Aero by Vorsteiner 2018 года (фото 1 из 40)

Галерея автомобиля McLaren 720S Silverstone Aero by Vorsteiner 2018 года включает в себя 40 оригинальных изображений высокого качества.

По этим изображениям вы можете ознакомиться с внешним видом автомобиля, узнать его особенности и отличительные черты, которые выделяют этот автомобиль McLaren от других автомобилей.

А также вы можете скачать фотографии абсолютно бесплатно и использовать их как обои для рабочего стола с изображением автомобиля McLaren 720S Silverstone Aero by Vorsteiner 2018 года, нажав на иконку в правой нижней части изображения.

Изображенный на фотографиях автомобиль был выпущен в 2018 году.

Другие галереи McLaren 720S

Другие галереи McLaren 2018 года

  • 1970 Jaguar E-Type (Series II) 4.2 Roadster
  • 1985 Volkswagen Santana
  • 2009 Paradise Liberation Deluxe
  • 1991 Audi 100 S4 Estate
  • 2004 Tata Indigo SW
  • 1938 Talbot-Darracq T23 Drop Head Coupe by Figoni & Falaschi
  • Страна: Великобритания
  • Годы работы: 1989 — н.в.

Английская компания «McLaren» была основана новозеландским гонщиком Брюсом Маклареном в.

Модели McLaren

  • 540C
  • 570GT
  • 570S
  • 600LT
  • 620R
  • 650S
  • 675LT
  • 720S
  • 765LT
  • Elva
  • F1
  • GT
  • MP4-12C
  • P1
  • Senna
  • Speedtail

Популурные галереи

  • Ford F-250 Super Duty Fat Boy by Harley-Davidson 2020 года
  • Mini Cooper JCW Cabrio 2009 года
  • Ford F-150 1973 года
  • Audi TT 45 TFSI Quattro S-Line Quantum Gray Edition 2019 года
  • Hyundai Genesis by Blood Type Racing 2014 года
  • Ferrari 500 TRC 1957 года
  • Cadillac Escalade 2002 года
  • Land Rover Defender 110 Station Wagon X-Tech Edition 2011 года
  • DFM AX7 2017 года
  • Jaguar XK140 Fixed Head Coupe 1954 года
  • Mercedes-Benz Axor 1829 Road Service 2005 года

  • О проекте
  • Условия оказания услуг
  • Политика конфиденциальности
  • Вакансии
  • Реклама
  • Партнеры
  • Контакты

При использовании информации в электронном виде (интернет-сайт, электронный файл и т. п.) в каждом случае необходимо размещение активной гиперссылки на главную страницу Сайта или на страницу размещения соответствующего материала.

Все замечания и вопросы по сотрудничеству направляйте по электронной почте: auto@vercity.ru.

Обращаем ваше внимание на то, что изображения являются чьей-либо собственностью и добавлены посетителями сайта.

Администрация сайта не располагает информацией о правомерности публикования этих материалов.

Все изображения размещены в ознакомительных целях.

2018 McLaren 720S

The synthesis of everything McLaren.

To go faster, simplify, then add lightness. While Colin Chapman’s still-quoted adage defined the early years of Lotus, his fellow garagista Bruce McLaren took a subtly different tack as his fledging team came to dominate Can-Am racing in the late 1960s with a succession of increasingly brawny Chevrolet V-8–powered monsters: Add lightness, then add more power.

Bruce and Colin are no longer with us, but their philosophies still guide the companies they founded. And the McLaren 720S is the best demonstration yet of McLaren’s core principle of Peace through Superior Firepower. With 710 horsepower, its twin-turbo 4.0-liter V-8 is 49 horses up on the Ferrari 488GTB, a car that’s rarely accused of sluggish road manners. At the same time, the McLaren’s power-to-weight-ratio advantage has been sharpened further with an even more carbon-intensive architecture.

The new Monocage II tub now incorporates carbon fiber consisting of the windshield surround and continues through the center roof section. These improve structural integrity—load bearing for the 650S, this car’s predecessor, was handled entirely by the lower tub—which explains why coupe and spider versions had the same torsional rigidity. The composite greenhouse components also save weight compared to the previous model’s aluminum pillars and windshield header. McLaren says the body is 40 pounds lighter, with the 720S’s overall dry weight falling to a claimed 2828 pounds with every available lightweight option.

The Same but Very Different

So, while the fundamentals of a carbon body and a mid-mounted V-8 sending torque to the rear wheels remain the same, pretty much every detail has been tweaked or changed. Visually, the most obvious difference is the loss of the 650S’s side air intakes, with the 720S looking sleeker and more muscular without them; air is now directed to the engine and radiators by a well-disguised channel next to the rear windows. While our praise for the design at the rear is unalloyed—the back bears a distinct resemblance to the McLaren P1 with the rear wing in its deployed position—the new dark headlight apertures (which incorporate air intakes as well as lighting elements) are very color sensitive, the metallic white of our test car giving the 720S a deadeyed look that is evocative of a fish market.

The well-trimmed cabin is supremely functional, but it lacks much of the showbiz of flashier rivals. Getting in and out is easier with the 720S’s lower sills and wider-opening doors, which now gain a top hinge thanks to the composite A-pillars. Visibility is good enough to justify McLaren’s frequent assertion that it was inspired by jet-fighter design. The thin front pillars dramatically improve the forward field of view, and new glazed C-pillars pretty much eliminate the over-the-shoulder blind spots that have defined mid-engined supercars since they first emerged from the primordial ooze. Switchgear has been simplified, with climate controls moved from the doors to the central touchscreen (which lacks the sensitivity and usability of more mainstream systems). There is some supercar theater in the form of the power-tilting digital instrument display; it folds away and is replaced with minimal rev-counter and speed-readout information when the car is switched to Track mode.

Playing in the Bandwidth

While we’ve previously been impressed by the dynamic differences that McLaren has been able to instill into models based on a similar core architecture, the 720S has pulled off an even neater trick: combining the virtues of the entire range. This is a car that’s as civilized as the 570GT while being faster than the seminal 675LT. In bandwidth, it’s the equivalent of one of those apocalypse-defying server farms buried under a Colorado mountain.

Yet initial impressions are that it has spent too long at one of those posh English schools and emerged too refined. The powertrain and handling mode switches have both gained a new Comfort setting in place of the previous Normal, and this delivers as promised. It offers a pliant ride, even on the lowest-quality Italian tarmac we could find, plus an engine that provides solid real-world performance without raising its voice and a race-spec dual-clutch automatic gearbox that does a good impression of a slushy torque-converter automatic. Cruising is freakishly quiet; even expansion joints on the Italian autostrada barely interrupt the calm of the cabin. Indeed, the absence of other distractions is probably the only reason that slight wind noise from the rear of the doors is obvious.

Fear not, however, as the Mr. Hyde side of the 720S’s split personality is never more than a flexed toe away. The V-8 takes a fraction of a second to gather momentum, but once the turbos come on boost it pulls like Jupiter’s gravity, pretty much regardless of gear or speed. The engine is happy to pull all the way to its 8500-rpm limiter—deliriously so—but the level of thrust and the volume of noise it makes mean it’s hard not to find yourself upshifting embarrassingly early. Well, that and the risk of being arrested, of course. McLaren claims the 720S can get to 124 mph from launch in just 7.8 seconds, and as such it could break the highest speed limit in the United States in less than five seconds from a standing start. But while the 720S sounds better than most of its predecessors, with a burbling idle and an angry exhaust note to offset the induction whoosh at higher revs, it still lacks both the vocal range of the Ferrari 488 and the operatic wail of the naturally aspirated Lamborghini Huracán.

Читать еще:  Выбираем автомобильную стоянку

Grip levels on the Pirelli P Zero tires are enormous, yet the 720S doesn’t feel inert when being driven at something close to legally acceptable road speeds. The steering’s weight is lighter than the supercar norm, but McLaren’s decision to employ electrohydraulically assisted steering means it retains much more of the sort of low-speed feel that electrically assisted systems tend to filter out as unwanted noise. While most of the messages the steering sends are encouragement to go faster, it’s impressively talkative even when trundling through town.

To experience the 720S at more than a scant percentage of its potential, you’re going to have to find either an unrestricted autobahn or a racetrack. Which is why McLaren offered us laps of the Vallelunga circuit near Rome to allow for a fuller assessment of the car. Track use confirmed that the 720S can compress Vallelunga’s longest straight as easily as it squeezes internal organs, developing borderline uncomfortable levels of grip both laterally and longitudinally. While the 720S can’t match the hair-trigger responses of the previous 675LT track special, it feels much more stable under braking and less skittish under power, lapping at huge speed without breaking a sweat. Most drivers are certain to run out of talent long before the car does; it takes extreme abuse to persuade the front end to use up its grip, and the stability control does a brilliant job at finding adhesion for the engine’s horses. For those looking for more excitement, McLaren has added a Variable Drift Control system, although in our limited exposure to this technology it seemed to intervene too aggressively to allow more than small slides to develop; fully deactivating the stability control would be much more fun.

Haydn Baker, the man who led development of the 720S, said his baby is quicker around a circuit than the 675LT was—exceeding the original engineering brief for the project—and admitted that it’s actually faster than the almighty 903-hp P1 around most tracks. That fact alone pretty much justifies the $288,845 price of admission.

More McLaren-ness

McLaren has never been short of engineering talent, but it has struggled to deliver on the sort of intense emotional appeal that supercar buyers look for. The 720S has made dramatic progress in that direction, being a much more involving and more exciting car than the 650S was—and a much better-looking one, too. It’s a technical tour de force, a towering achievement of what we’re going to describe as McLaren-ness: the make-it-better, make-it-faster ethos that has guided the brand since its foundation more than five decades ago. While it might not incite quite the level of passione as its most obvious Italian rivals, we have no doubt that it will hang with them, if not outright spank them, on the track.

Specifications

VEHICLE TYPE: mid-engine, rear-wheel-drive, 2-passenger, 2-door coupe

BASE PRICE: $288,845

ENGINE TYPE: twin-turbocharged and intercooled DOHC 32-valve V-8, aluminum block and heads, port fuel injection

Displacement: 244 cu in, 3994 cc
Power: 710 hp @ 7500 rpm
Torque: 568 lb-ft @ 5500 rpm

TRANSMISSION: 7-speed dual-clutch automatic with manual shifting mode

DIMENSIONS:
Wheelbase: 105.1 in
Length: 178.9 in
Width: 76.0 in Height: 47.1 in
Passenger volume: 46 cu ft
Cargo volume: 13 cu ft
Curb weight (C/D est): 3150 lb

PERFORMANCE (C/D EST):
Zero to 60 mph: 2.8 sec
Zero to 100 mph: 5.5 sec
Standing ¼-mile: 10.4 sec
Top speed: 212 mph

FUEL ECONOMY:
EPA combined/city/highway driving: 18/15/22 mpg

Технические характеристики McLaren 720S

Компания McLaren Automotive, графство Суррей, Великобритания, производитель роскошных спортивных автомобилей, обновило семейство продуктов Super Series, представив новый McLaren 720S, автомобиль, который устанавливает новые ориентиры превосходства в нише суперкаров. Новый МакЛарен 720S легче, быстрее и более динамичен, чем его предшественник 650S, а также обладает непревзойденным уровнем внутреннего пространства и изощренности.

макларен 720с

Один взгляд на McLaren 720S идентифицирует его как смелое переосмысление языка дизайна McLaren. Основываясь на аэродинамических принципах, применяемых к красивой форме без лишних элементов, в мастерской дизайна МакЛарен появились несколько удивительных автомобилей, и новый 720s, безусловный и бесспорный McLaren.

макларен 720с двойная кожа

Одним из ключевых моментов в конструкции нового McLaren 720S является отсутствие боковых радиаторных входов. Функция охлаждения двигателя, который к слову, является самым холодным двигателем среднемоторной компоновки, осуществляется с помощью «двойной кожи» — уникальной аэродинамической формы двухгранных дверей.

В интерьере

использованы тонкая кожа и алюминиевые переключатели. Британцы указывают, что новичок задаёт новые стандарты по пространству для пассажиров и обзорности среди суперкаров. Объём багажников — 150 и 210 л (передний и задний).

салон макларен 720

Автомобиль может похвастать вертикально ориентированным центральным сенсорным экраном с диагональю восемь дюймов. Это лицо полностью новой информационно-развлекательной системы, способной одновременно запускать несколько приложений. Для быстрого запуска основных функций (навигация, «климат») предусмотрено несколько «горячих» иконок. Впрочем, этот прогресс не так впечатляет, как уникальная система складной приборки Folding Driver Display.

При запуске мотора водительский экран высокого разрешения установлен вертикально и выдаёт массу информации. Его можно переключать между темами Comfort, Sport и Track. Нажатием кнопки экран опускается вниз, открывая взору узкую полоску цифр. Этот режим Slim Display Mode предоставляет только самые важные данные и меньше отвлекает от дороги.

Автомобиль получил переработанную подвеску и новое поколение адаптивного шасси Proactive Chassis Control II. Разработчики утверждают, что в сравнении с купе 650S тут удалось повысить аэродинамическую эффективность. Как финальный штрих во всех улучшениях — красная подсветка моторного отсека, приветствующая водителя, стоит только разблокировать замки.

макларен 720с кузов

Новый двигатель V8

с двумя турбинами, питающий 720S, продолжает линейку двигателей McLaren, получивших несколько призов в своей категории. Этот 4.0-литровый двигатель является сильно доработанным 3.8 M838T (41% новых деталей), и генерирует силу 720 коней и до 770 Нм крутящего момента, обеспечивая поистине удивительные уровни производительности: разгон с места до 100 км/ч занимает менее 3 секунд, и всего еще через 5 секунд автомобиль проходит 200 км/ч. Максимальная скорость 341 км/ч. Торможение также впечатляет, новый суперкар останавливается с 200 км/ч (124 миль в час) всего за 4,6 секунды, покрывая 117 метров. И эффективность выходит за рамки скорости — новый McLaren 720S расходует 10,7 литра на 100 км в официальном комбинированном топливном цикле, и имеет выбросы CO2 на уровне 249 г/км по европейскому циклу вождения (NEDC).

У автомобиля будет три комплектации (базовая, Performance и Luxury), плюс дополнительные пакеты оборудования. Цена в Британии начинается с 208 600 фунтов (15 млн рублей).

Читать еще:  Обзор Genesis G90 2018

Видео

Технические характеристики

Силовой агрегат

Заставляет двигаться новинку единственная 4.0-литровая 8-цилиндровая V-образная силовая установка twin-turbo, размещенная за сиденьями, которая генерирует 720 лошадиные силы (770 Нм). Данный мотор представляет собой доработанную версию прошлого 3.8-литрового 8-цилиндрового двигателя. Однако в нем 41 процент новых компонентов.

Трансмиссия

Передает все крутящие усилия на задние колеса от мощного «движка» 7-диапазонная роботизированная коробка передач SSG, имеющая двойное сцепление. Она позволяет разгоняться суперкару до отметки 100 километров в час за 2.9 сек. Вторая сотня достигается за 7.6 с, а третья – за 21.4 с. Предельный скоростной режим составляет 341 км/ч. Чтобы преодолеть дрэговую дистанцию в 402 м, машине необходимо 10.3 секунды.

Ходовая часть

В качестве основания для нового МакЛарен 720S инженеры решили использовать новейший монокок Monocage II из карбона, имеющий углепластиковое шасси. Все кузовные панели изготовили аз алюминия. Автомобиль получил адаптивную подвеску Proactive Chassis Control 2, которая имеет режим дрифта. Подобная ходовая часть немного лучше, нежели у прошлых моделей, однако ощущение повышения управляемости намного лучше.

Вдобавок ко всему, суперкар оснастили электрогидравлическим усилителем рулевого колеса, а также карбон-керамическими тормозными устройствами. Чтобы полностью остановиться со скорости 200 и 100 километров в час, необходимо 4.6 и 2.8 сек соответственно. Дополнительно тормозную систему «научили» анализировать поведение транспортного средства во время езды по треку. Она способна в автоматическом режиме иногда подтормаживать некоторые колеса.

Отдельно стоит выделить выпущенную в 2019-м году гоночную версию «обычной» модели McLaren 720S GT3, которая построена на платформе простой версии 720S. Она отличается внешним видом, ориентированным на гоночную тематику. Техническая часть также была переработана для достижения более лучших результатов. Также пришлось облегчить автомобиль, чтобы соответствовать гоночным требованиям.

Безопасность

Учитывая скоростные возможности британского суперкара, группа инженеров просто не могла обойти стороной системы безопасности. Уже в стартовом исполнении купе может похвастаться передними подушками безопасности, боковыми шторками и подушками, центральной подушкой безопасности между креслами. Дополнительный airbag есть в области коленей водителя. Перечень активных систем безопасности обладает:

  • Системой кругового обзора;
  • Передними и задними датчиками парковки;
  • Адаптивным «круизом»;
  • Технологией, которая следит за слепыми зонами;
  • Контролем движения по полосе;
  • Системой слежения за движущимися рядом машинами.

McLaren 720S 2018 Review

McLaren has been making big waves in the supercar landscape over the past few years. But if you needed any more reason to take its cars seriously, look no further than the 720S, a machine that is not only up to the measure of like-minded rivals from Italy and Germany, but a vehicle that will reset your perception of speed and dynamism.

Virtual reality

There is a strong whiff of irony in the fact the McLaren 720S is the new poster child of the video gaming world.

With headline appearances in Forza and Project Cars 2, the 720S is considered the idol of the gaming generation; a new wave of enthusiast that fantasises over the British juggernaut on their PlayStation and Xbox in the same way generations before them did so with a simple poster (an F40 or Diablo in our house) on the bedroom wall.

To drive the 720S on the road, you almost need to approach it with a virtual reality mindset.

Unlocking the McLaren’s layers of complexity and capability — from the basic ‘beginner’ mode on the street through to the unwieldy ‘advanced’ mode on track — is done via the simple press of a button on its main menu, so to speak.

Doing so immediately transforms the car’s behaviour and outright appeal, just as it would in the virtual space.

In the space of a four-day loan of the 720S, covering inner-city, rural and highway journeys, along with a lash at Goulburn’s Wakefield Park circuit, this incredible machine challenged our perception of speed, dynamics and, most convincingly, of McLaren itself. It’s that good.

Nuts and bolts

First, some of the important stuff. The 720S is the latest offering within McLaren’s Super Series, and essentially replaces the 650S in the line-up.

The two are 91 per cent different, according to McLaren, thanks to development of the engine, carbon-fibre tub and roof structure, new suspension configuration and some added tech wizardry.

The improvements have eked exponential statistical gains over the 650S. The said carbon-fibre tub and lid reduces weight by 18kg, power is up to 527kW (or 720 horsepower) and torque to 770Nm, and performance figures are out of this world: 0-100km/h in 2.9 seconds, 0-200km/h in 7.8 seconds, and a top speed of 341km/h.

As for the standing quarter-mile dash? Just 10.3 seconds.

Behind the figures are new technologies including hydraulically-controlled dampers in the place of traditional anti- roll bars, the use of the brakes instead of a traditional limited-slip differential to apportion torque in low- and high-speed scenarios, and a slick-shifting seven-speed automatic and stability control suite that ties the entire package together.

The car’s svelte carbon-fibre clad exterior is matched by lashings of Alcantara and carbon materials inside, a half-decent sound system and large centre touch-screen that talks to a fully digital instrument cluster. Noted: our car did feature $180,000 worth of options.

The instrument cluster conveys a lot of the key infotainment and performance displays, along with the reversing camera, but its biggest party trick happens when you set the car to Track mode. The screen automatically folds away and reverts to a smaller display conveying streamlined functions such as revs, speed and gear.

There are bugbears typical of any supercar — dihedral doors that are a tad clunky in daily conveyance and a thick-set sill to clamber over, for instance — but on the whole the 720S is more user-friendly than most, with a few hidey holes inside matched by a generous ‘frunk’ up front.

In addition, the lightweight carbon roof structure affords excellent vision front and rear, and there are no obvious blind spots in traffic.

Beginner mode

Doddling out of McLaren’s Sydney dealership and onto busy O’Riordan Street in Alexandria, the 720S is less supercar and more A-to-B transporter — such is its ease of use.

Noted, there are obvious limitations with the car’s low ride height — even withstanding the hydraulic lift kit — but there is no typical binding of the engine and gearbox at low speed, and throttle calibration is quite user friendly.

Ditto the hydraulically-controlled dampers, which iron out bumps supremely without upsetting the car’s balance on the road. It is easy to forget the 720S rides on big wheels (19-inch up front, 20-inch at the rear).

Pottering along in sixth gear at 50km/h, with the tacho needle barely above idle, the 720S appears at odds with its superlative credentials.

If anything, the most obvious sign you’re in a $700,000 supercar is the carbon-ceramic brake package, which requires quite a bit of pressure to stop the car rolling forward.

You might argue the sound is another giveaway, though the 720S arguably doesn’t wield the bark to match its convincing bite, with a muted and subdued note at everyday speeds.

Читать еще:  Самый мощный Chevrolet Corvette ZR1

With the handling and powertrain dials set to Comfort, the McLaren makes light work of the run towards the M5 motorway, turning heads en masse in the process.

It is in these cruising and highway situations that you’ll get closest to the 10.7/100km fuel claim, and we did. But that soon changes once you open the taps.

2016-2020 McLaren GT, Senna, 570GT, 720S: Recall Alert

Vehicles Affected: Approximately 2,700 model-year 2016-20 McLaren 720S sports cars, model-year 2017-19 570GT sports cars, model-year 2019 Senna sports cars and model-year 2020 GT . Read more

Along Came a Spider: McLaren 720S Drops Top

Droptop supercar aficionados who want even more exclusivity than McLaren’s 570S Spider affords can find it in the latest convertible variant from the brand’s mid-level . Read more

Horsepower Vs. Horses: How Much HP Drives the Kentucky Derby?

Ah yes, the pruning of fresh roses, the mixing of mint juleps, the last-minute splurges on impossibly floppy headwear — you guessed it, Saturday marks the 144th running of the . Read more

Подбор шин и дисков для автомобиля McLaren 720S 2018 4.0i

Подбор шин и дисков для автомобиля McLaren 720S 4.0i 2018 позволяет снизить практически до минимума возникновение различных сложностей, связанных с тем, что очень многие автовладельцы при самостоятельном выборе таких изделий нередко допускают ошибки. Чаще всего они обусловлены отсутствием знаний об их технических параметрах. Именно по этой причине не только усложняется установка шин и колесных дисков, но и многие узлы подвески и рулевого управления начинают работать под более значительной нагрузке. Система подбора шин и дисков интернет-магазина «Мосавтошина» содержит специальную базу данных, в которых указаны различные технические характеристики практически всех современных легковых и грузовых автомобилей. Все ее многочисленные достоинства станут доступными после того, как пользователь укажет марку, модель, год выпуска и модификацию своего транспортного средства.

Обращаем ваше внимание на то, что данный интернет-сайт носит исключительно информационный характер, вся информация носит ознакомительный характер и ни при каких условиях не является публичной офертой. Подробную информацию о наличии и стоимости указанных товаров и (или) услуг уточняйте у менеджеров отдела клиентского обслуживания.

Москва
Огородный проезд, 9Ас1
8 (495) 989-14-12

Авиамоторная, 65с1
8 (495) 989-14-12

Подольск
Быковская, 11
8 (495) 989-14-12

Ногинск
5-я Доможировская, 4
8 (495) 989-14-12

Санкт-Петербург
Рабочая, 7Л
8 (812) 242-81-10

Екатеринбург
Таганская 77
8 (343) 288-72-78

Уфа
Новоуфимская, 18
8 (347) 229-47-33

Архангельск
Дачная, 59
8 (8182) 60-88-18

Северодвинск
Южная 134
8 (8184) 54-87-78

33 813 загрузки , 60,8 МБ
15 декабря 2018

More mods by xX_Racer_Xx:

More mods in vehicles category:

Model Extracted By : gamemodels.ru
source : CSR2 [Base Model],Forza Motorsport 7[HQ Parts]
Some Textures : Forza
Car convert : xX_Racer_Xx
Retexturing,Testing,PJs & Add-On by : Kizacudo
Pics by : MrFive & Others
Dirt texture provided by : Kizacudo
Testing : MrFive,Illya,Greygooz.
Helped in fixing bugs : ToneBee, Asyr0n

Features:
————
-HQ Exterior
-HQ Interior
-HQ Engine.
-Mirrors working.
-Template Included for creating own PJs.
-Color 1 Body.
-Color 2 Calipers & Engine Grill
-Window Breaks
-Working dials
-Collision
-Working Spoiler
-Openable Boot
-Paintable Rims
-Hands on Steering
-Dirt Mapping on car body

Installation instructions inside archive

Note:-
——
-Two Versions included inside DLC.
-The mansory version doesn’t have proper kit, it’s retextured as mansory theme on Vorsteiner 720s.
-Both car uses same Template for PJ but Mansory version won’t have PJ on forged carbon parts.
-Inner and outer yellow stripes can be changed by replacing it’s texture with yours inside its ytd file

Bugs:-
——
-if you find any bug, write down in the comments section and i will try to fix it in next update

-Kizacudo
-MrFive
-Tonebee
-Asyr0n
-Sammods

33 813 загрузки , 60,8 МБ
15 декабря 2018

65 комментариев

More mods by xX_Racer_Xx:

  • Description
  • Comments (65)

Model Extracted By : gamemodels.ru
source : CSR2 [Base Model],Forza Motorsport 7[HQ Parts]
Some Textures : Forza
Car convert : xX_Racer_Xx
Retexturing,Testing,PJs & Add-On by : Kizacudo
Pics by : MrFive & Others
Dirt texture provided by : Kizacudo
Testing : MrFive,Illya,Greygooz.
Helped in fixing bugs : ToneBee, Asyr0n

Features:
————
-HQ Exterior
-HQ Interior
-HQ Engine.
-Mirrors working.
-Template Included for creating own PJs.
-Color 1 Body.
-Color 2 Calipers & Engine Grill
-Window Breaks
-Working dials
-Collision
-Working Spoiler
-Openable Boot
-Paintable Rims
-Hands on Steering
-Dirt Mapping on car body

Installation instructions inside archive

Note:-
——
-Two Versions included inside DLC.
-The mansory version doesn’t have proper kit, it’s retextured as mansory theme on Vorsteiner 720s.
-Both car uses same Template for PJ but Mansory version won’t have PJ on forged carbon parts.
-Inner and outer yellow stripes can be changed by replacing it’s texture with yours inside its ytd file

Bugs:-
——
-if you find any bug, write down in the comments section and i will try to fix it in next update

-Kizacudo
-MrFive
-Tonebee
-Asyr0n
-Sammods

A Gladiator’s Return to Rome

I resist the urge to dial up a sideways departure from the track parking lot, but now it’s time for my own antics. Returning to Rome, McLaren’s British invader torches the Italian countryside, shrieking to 8,100 rpm and turning mortal cars into pylons for my personal exercise and enjoyment. I admire the 720S’s newly urgent exhaust note, its flattering (and all-natural) frequencies ported into the cabin via a sound symposer. It’s another gain for a McLaren, whose earlier Super Series models often sounded turbo-muffled and uninspired, especially compared with free-breathing Italian divas.

720S flies its freak flag.

As McLaren promised, the 720S’s steering is sensational, faster and more intimately connected with the road surface than the 650S’s. All-new suspension uprights and double wishbones trim 35 pounds of unsprung weight. The company’s latest, industry-unique Proactive Chassis Control, whose hydraulic dampers eliminate the need for weighty anti-roll bars, adopts new math-geek algorithms and a dozen new sensors to analyze and react to road parameters within two milliseconds. Switched to its supple Comfort mode, the McLaren seems to spread a coating of olive oil over crusty, country Italian pavement; dial the separate suspension and powertrain controls to Track and the McLaren indeed performs a thrilling impression of the track-centric 675LT, minus the jackhammer effect on occupants.

Like an addicted monkey pushing his button, I keep nailing the throttle, blasting past 160 mph on the Autostrada as cars slide right to let me glide past. Traffic thickens heading into Rome, the city’s death-wish scooter pilots buzzing the McLaren, flashing grins or a thumbs-up. I’m still feeling the pace, so what the hell: I slice up Rome traffic like so much prosciutto, looming up behind VW’s and Fiats before howling on by. The clock is ticking on dinner. But I’m thinking a detour to Vatican City, to pray for my own 720S. One look at this miracle baby, and I think Pope Francis would understand.

Lawrence Ulrich, The Drive’s chief auto critic, is an award-winning auto journalist and former chief auto critic for The New York Times and Detroit Free Press. The Detroit native and Brooklyn gentrifier owns a troubled ’93 Mazda RX-7 R1, but may want to give it a good home. You can reach him at lawrence

Ссылка на основную публикацию
ВсеИнструменты
Adblock
detector