Evakuator-gruzovik.ru

Авто журнал
0 просмотров
Рейтинг статьи
1 звезда2 звезды3 звезды4 звезды5 звезд
Загрузка...

Audi S8 plus 2016 – премиальный седан с душой спорткара

Audi S8 plus 2016 – премиальный седан с душой спорткара

Обзор Audi S8 plus 2016: внешний вид модели, интерьер, технические характеристики, системы безопасности, цены и комплектации. В конце статьи— видео панорама Ауди С8 плюс 2016 года!

Содержание обзора:

  • Внешний вид
  • Салон
  • Характеристики Audi S8 plus 2016
  • Системы безопасности
  • Стоимость и комплектации Ауди С8 плюс 2016 года
  • Видео-обзор и фото

Обновленный Audi S8 plus официально был презентован на Франкфуртской автомобильной выставке 2015 года. Главной особенностью новинки является то, что, несмотря на весьма «гражданскую» внешность, автомобиль обладает душой и характером настоящего спорткара.

Как отмечает производитель, техническая начинка и динамические характеристики модели ничем не уступают спортивной линейке RS. Однако любителям «погорячее» придется существенно потратиться, чтобы стать обладателем нового премиум-седана Audi S8 plus, так как цена автомобиля способна «обжечь» даже самых состоятельных поклонников марки.

Ценовая политика

Цена в России на данную модель зависит от технического состояния и модификации. Стоит отметить, что найти этот автомобиль на вторичном рынке проблематично, а новые экземпляры 2016—2017 годов привозятся клиенту только по предварительному заказу:

АвтоСтоимость модели (рубли)
Audi S8от 8,1 миллионов до 9,3 миллионов (новый)/от 4,2 миллионов до 13,5 миллионов (б/у)

Audi S8 Plus by ABT (D4) 2016 года (фото 1 из 7)

Галерея автомобиля Audi S8 Plus by ABT 2016 года включает в себя 7 оригинальных изображений высокого качества.

По этим изображениям вы можете ознакомиться с внешним видом автомобиля, узнать его особенности и отличительные черты, которые выделяют этот автомобиль Audi от других автомобилей.

А также вы можете скачать фотографии абсолютно бесплатно и использовать их как обои для рабочего стола с изображением автомобиля Audi S8 Plus by ABT 2016 года, нажав на иконку в правой нижней части изображения.

Изображенный на фотографиях автомобиль был выпущен в 2016 году, в кузове D4.

Это не серийный автомобиль, а доработанный в тюнинг-ателье ABT

Другие галереи Audi S8

Другие галереи Audi 2016 года

  • 2017 BMW X5 M on Vorsteiner Wheels (V-FF 103)
  • 1958 Cadillac Superior Beau Monde Combination
  • 2019 BMW 6-Series Gran Coupe M Sport Package on Vossen Wheels (M-X2)
  • 2011 Subaru Impreza WRX STi Sedan
  • 2019 Toyota Hilux Challenger Xtra Cab
  • 1937 White 704 Airport Tank Truck
  • Страна: Германия
  • Годы работы: 1932 — н.в.

Современная история компании «Audi» началась задолго до формирования ее как отдельного производителя.

Модели Audi

  • 100
  • 200
  • 4000
  • 50
  • 5000
  • 60
  • 75
  • 80
  • 90
  • 920
  • A1
  • A2
  • A3
  • A4
  • A4 Allroad
  • A5
  • A6
  • A6 Allroad
  • A7
  • A8
  • Cabriolet
  • Coupe
  • e-tron
  • Formula E
  • Fox
  • Front
  • Q2
  • Q3
  • Q4
  • Q5
  • Q7
  • Q8
  • quattro
  • R10 Race Car
  • R15 Race Car
  • R18 Race Car
  • R8
  • R8 Race Car
  • RS Q3
  • RS Q8
  • RS2
  • RS3
  • RS4
  • RS5
  • RS6
  • RS7
  • S1
  • S2
  • S3
  • S4
  • S5
  • S6
  • S7
  • S8
  • Sport Quattro
  • SQ2
  • SQ5
  • SQ7
  • SQ8
  • Super 90
  • TT
  • TT RS
  • TTS
  • Typ A
  • Typ B
  • Typ C
  • Typ CT
  • Typ E
  • Typ K
  • Typ M
  • Typ P
  • Typ R
  • Typ SS
  • V8

Популурные галереи

  • Rolls-Royce Phantom I Special Roadster by Hibbard & Darrin 1928 года
  • Concorde Carver 2014 года
  • Renault Midlum 4×2 Firetruck 2006 года
  • Fiat 500 Mirror 2017 года
  • МАЗ-257.S30 Опытный 2016 года
  • Rolls-Royce Phantom I by Smith & Waddington 1926 года
  • Dodge Ram 2500 COMBATT HEV Quad Cab 2002 года
  • Mercedes-Benz G500 Binz Jagdwagen 1998 года
  • Honda Jazz VTi-S 2002 года
  • Berkhof Excellence 3000 Volvo B12 1995 года
  • Toyota C-HR 2016 года

  • О проекте
  • Условия оказания услуг
  • Политика конфиденциальности
  • Вакансии
  • Реклама
  • Партнеры
  • Контакты

При использовании информации в электронном виде (интернет-сайт, электронный файл и т. п.) в каждом случае необходимо размещение активной гиперссылки на главную страницу Сайта или на страницу размещения соответствующего материала.

Все замечания и вопросы по сотрудничеству направляйте по электронной почте: auto@vercity.ru.

Обращаем ваше внимание на то, что изображения являются чьей-либо собственностью и добавлены посетителями сайта.

Администрация сайта не располагает информацией о правомерности публикования этих материалов.

Все изображения размещены в ознакомительных целях.

Двигатели и другие технические характеристики

Безусловно, главной особенностью Ауди S8 plus, обеспечивающей автомобилю спортивную динамику и остальные технические характеристики, является силовая установка машины. Специально для представленного седана инженеры Ауди провели глубокую модернизацию 4-литрового бензинового мотора «TFSI», который после доработок способен развить максимальную мощность в 605 л. с. при пиковом показателе крутящего момента в 750 Нм при включенном режиме «Overboost».

Автомобиль сконструирован на полноприводной платформе. Тандем мотору составляет 8-диапазонная автоматическая коробка «Tiptronic», при помощи которой тяга передается на обе колесные оси в пропорции 40/60 в пользу задней пары колес. Динамика ускорения автомобиля с места до 100 км/ч просто впечатляет – этот большой седан достигает данной отметки всего за 3,8 секунды. Столь выдающихся показателей удалось добиться и благодаря устанавливаемой системе выхлопа, используемой на раллийных машинах и разработанной специалистами Quattro GmbH.

Максимальная скорость машины ограничивается электроникой на уровне 250 км/ч, однако заказав для себя индивидуально специальный спорт-пакет, поднять «потолок» скорости можно до 305 км/ч. В целях эффективности торможения все четыре колеса снабжены карбонкерамическими тормозными механизмами.

Система рулевого управления машины обладает переменным передаточным отношением, а ее пневматическая подвеска, способная практически прижимать кузов мчащейся машины к асфальту, обладает дополнительными настройками, существенно улучшающими поведение машины на высокой скорости.

«Surreal» and «Vicious» Still Apply

Actually, our first clue came during a brief preview drive last fall, shortly after Audi introduced the S8 Plus, a model devised to give it the upper hand in the horsepower wars now being fought among Teutonic supersleds. Not that the S8 needed a Plus, really. Even with “only” 520 horsepower and 481 lb-ft of torque from its twin-turbocharged 4.0-liter V-8, the outgoing S8 was already one of the quickest sedans we had ever tested. But after sampling the S8 Plus, with its additional 85 horsepower and 72 lb-ft of torque, we described its power delivery as “surreal” and its acceleration as “vicious.” The S8 Plus also offers a Dynamic package that brings a spicier exhaust system, adds carbon-ceramic brake rotors, and relaxes the top-speed limiter from 155 to 190 mph, and our test car was so equipped. Promising stuff, but we wouldn’t know the measurable effects of its numerous enhancements without strapping on our test equipment.

Читать еще:  Audi RS3 Sportback 2018

And so we took to the track in the shimmering silver bullet, and it did not disappoint. Weighing 4611 pounds, virtually the same as the last S8 we tested, the S8 Plus rocketed to 60 mph in an astonishing 3.3 seconds, reaching 100 mph in an equally spectacular 7.8 seconds, besting the S8 by 0.3 and 0.7 second. The rear-biased all-wheel-drive system prevents any of the ample torque from being lost to wheelspin, so neck-snapping launches are as simple as mashing the gas pedal and holding on. And make sure you’re looking far, far ahead.

HIGHS: Blisteringly quick, precise handling, extroverted style for an Audi.

Not only is the S8 Plus quicker than before, its zero-to-60-mph time makes it one of the quickest four-door sedans we’ve ever tested. The 577-hp Mercedes-Benz S63 AMG 4MATIC takes 3.8 seconds to hit 60 mph, the 560-hp BMW M5 (3.7 seconds) and the 640-hp Cadillac CTS-V (3.6) cut a fraction or two, the 552-hp BMW M6 Gran Coupe and the 570-hp Porsche Panamera Turbo S both require 3.5, while the 707-hp Dodge Charger Hellcat does it in 3.4. One particularly strong Mercedes-Benz CLS63 S-model did the deed in 3.2 seconds during a comparison test back in 2013, and Audi’s sexy RS7 posted a 3.4-second time during that same test, which also included the aforementioned M6 Gran Coupe. We would be remiss not to mention the Tesla Model S P90D, a big hatchback that trounces them all with its incredible 2.8-second time—as long as its battery charge is 95 percent or more. Even so, the elevated position of the S8 Plus in the ultra-high-performance luxury-sedan pantheon is more than secure.

As quickly as the S8 Plus gains speed, so too can it stop, halting from 70 mph in a short 156 feet. That said, it didn’t improve upon the previous S8’s braking performance despite being fitted with carbon-ceramic brake rotors. Is it too much to expect at least slightly shorter stops when shelling out $11,000 for the aforementioned Dynamic package? And we’d appreciate the brakes being a bit less grabby around town, too. We also were underwhelmed with the S8 Plus’s skidpad performance; its 0.89 g of lateral grip is virtually indistinguishable from the outgoing car’s 0.90 g. What that skidpad figure doesn’t fully convey, however, is the precision with which the big Audi sliced a line across the twisty mountain roads of Southern California’s Angeles National Forest. Place the chassis-adjusting Drive Select system in Dynamic mode, and the quick and linear steering, torque-vectoring rear differential, and air-spring suspension work together to impart as much verve to the handling as the steroidal engine does to the acceleration.

LOWS: Eye-watering price, carbon-ceramic brakes are grabby in around-town use.

Дизайн интерьера спортивного седана

Интерьер автомобиля характеризуется обилием пространства по всем направлениям и использованием самых роскошных материалов отделки . Однако, попадая в салон машины, пожалуй, в первую очередность обращаешь внимание на аккуратную центральную консоль средних размеров, вместившую в себя большое число сенсоров и блоков управления.

Ключевое пункт инженеры и дизайнеры немецкого автопроизводителя отвели большому экрану мультимедийного комплекса, выдвигающемуся по традиции снизу. На экран монитора выводится вся необходимая информация бортового функционала машины, включая карты навигационной системы, а также картинки с камер обзора вкруг автомобиля. По краям выдвижного монитора разместились дефлекторы системы вентиляции и обогрева, чуть ниже непосредственно на декоративной серебристой накладке расположены стильные аналоговые часы, а также линия немногочисленных кнопок управления. Два основных блока управления многочисленными бортовыми функциями установлены еще ниже – на пологой центральной консоли, переходящей в центральный тоннель.


Панель приборов получила два больших стрелочных радиуса тахометра и спидометра, между которыми нашлось пункт цветному экрану бортового компьютера.

Это увлекательно: Будущее спидометра вашего автомобиля

Упругая «баранка» рулевого колеса весьма удобно ложится в ладони, на горизонтальные спицы руля выведены кнопки управления некоторыми функциями мультимедийного комплекса. При этом, несмотря на спортивный нрав автомобиля, его разработчики не стали подрезать рулевое колесо в нижней его части, будто это обычно делается для большинства спорткаров. Зато благодаря немалой ширине центрального тоннеля водитель и передний пассажир получают подобие двух индивидуальных кокпитов, характерного для настоящих спортивных машин.


Из применяемых отделочных материалов стоит отметить современную высококачественную кожу «Feinnappa», украшенную яркой контрастной строчкой, благодаря которой дизайн интерьера машины получился чрезвычайно стильным.

Что касается размещения водителя и пассажиров, то тут дудки никаких замечаний. Высочайший степень комфорта оптимально спрофилированных кресел в совокупности с наличием ярко выраженной боковой поддержки делает посадку седоков S8 плюс чрезвычайно удобной, обеспечивая должный степень безопасности. Кресла машины по умолчанию оборудуются поддержкой поясничной зоны и оснащаются функциями вентиляции и обогрева. Резерв свободного места обеспечен будто водителю и переднему пассажиру, этак и пассажирам задних сидений.


В перечень устанавливаемого оборудования представленного автомобиля входит обширное число стандартного и опционального оснащения, среди которого имеется: профессиональная аудиосистема «BOSE Surround Sound», функция определения наличия пешеходов спереди автомобиля, система видения в условиях темноты, многозонная климатическая установка, электропривод крышки багажного отделения и цельный перечень электронных помощников водителя. За безопасность седоков автомобиля отвечает десяток подушек безопасности и самые передовые системы активной безопасности. Для пассажиров второго ряда предусмотрена возможность установки индивидуальных мониторов с беспроводными наушниками.

Техника

Двигатель: передний, продольный, турбонаддув
Объем двигателя: 3993см³, V8 би — турбо
Привод: полный
Мощность: 605 л.с.
Скорость: 305 км/ч
Разгон до 100 км/ч: 3.8 с
Коробка передач: 8 ступенчатая Tiptronic
Длинна: 5147 мм
Ширина: 1949 мм
Высота: 1458 мм
Объем багажника: 520 л
Масса: 1990 кг
Расход топлива на 100 км:
по городу: 13.7 л
по трассе: 7.9 л
смешанный: 10 л

Цена нового автомобиля в Германии: 145.200€ брутто

Цена автомобиля на видео: 106000€ брутто, 89076€ нетто.
Цена с растаможкой в Украине: 122.800€
Цена с растаможкой в России: 89.076€ + 74.450$

Читать еще:  Audi S6 2015

Audi S8 plus 2016 Review

Audi S8 plus sedan
Australian Launch Review
Phillip Island, Victoria

Audi has wedged its majestic 445kW/750Nm twin-turbo 4.0-litre V8 from the new RS 6 and RS 7 ‘performance’ flagships into its most powerful A8 ever and its most powerful S model ever — the S8 ‘plus’ super-limousine. Of course, that also makes Audi’s new performance-luxury leader the quickest A8 and S models ever, but it comes at a cost. Now on sale in addition to the standard S8, which remains priced at $280,610 plus on-road costs, Audi’s new flagship limousine is priced at $330,500 – mid-way between its only two direct rivals, the Jaguar XJR (from $300,275) and Mercedes-AMG S 63 (from $386,910).

Forget the silly ‘plus’ badge; this is the Audi RS 8 by another name.

Understandably, Audi was loathe to sully its high-performance RS moniker by applying it to a limousine, but under its bonnet is the same ballistic turbo V8 that powers Audi’s hottest and priciest RS models.

Unlike the RS 6 Avant and RS 7 Sportback performance, the S8 plus arrives in addition to the model on which it’s based, bringing considerably more performance and a pricetag that’s almost $50,000 higher.

Fuel consumption also increases, from 9.6 to 10.2L/100km.

But the stratospheric $330K ask is more palatable when you consider the 63kW/100Nm increase in outputs over the standard S8’s 4.0 TFSI V8 (382kW/650Nm).

That’s about double the increase offered by the RS performance models, which add an extra 33kW/50Nm for about $16,000 more than the discontinued RS 6 and 7.

It’s the same when it comes to acceleration, the more powerful bent eight bellowing the S8 plus to 100km/h in a claimed 3.8 seconds, which almost defies physics for a 1990kg limo.

That’s less than it would be if the A8 wasn’t based on a spaceframe chassis made almost entirely of aluminium, which reduces its weight to a class-leading 231kg.

At just a tenth of a second slower to 100km/h than the RS 6 and 7 performance models, the S8 plus also beats the S 63 AMG (4.0sec) by two-tenths, the standard S8 (4.1sec) by three-tenths and the XJR (4.6sec) by almost a second.

On the road, the S8 plus feels every bit that quick, rooting all of its 750Nm of torque into the tarmac via its clingy all-wheel drive system and broad 21-inch rubber to deliver astonishing standing-start acceleration for any sedan, let alone one this big and heavy.

Even more impressive is the mountain of midrange torque, which delivers foot-down rolling acceleration more like a space shuttle in any gear, making for effortless overtaking capability accompanied by an epic metallic soundtrack.

In fact, while we only drove the RS performance models on track at Phillip Island, on a twisty rural drive loop the S8 plus felt even quicker in a straight line, perhaps because of the lower speeds involved and perhaps because no car that measures almost 5.15 metres long and comes with a 520-litre boot has a right to feel so damn quick.

Interestingly, the S 63 AMG’s twin-turbo 5.5-litre V8 slams out even more torque (900Nm) and weighs almost as much (1970kg), while the XJR is much lighter (1880kg) but its blown 5.0-litre V8 offers less torque (680Nm).

So it’s clear the Audi’s AWD system and slick eight-speed auto do a great job of harnessing the beefy outputs of the quick-revving V8, which delivers a healthy 700Nm over a wide 1750-6000rpm, and an even more muscular in overboost mode over 2500-5500rpm.

There’s the option of upping the 250km/h top speed limit to 305km/h, which makes this luxury limousine not only spectacularly quick, but properly fast.

More Research

2016 Audi S8 Pricing & Specs
Read what Audi owners think
Read more Audi S8 news & reviews

The S8 plus isn’t only about performance though. The ‘plus’ is differentiated from the standard S8 by a number of cosmetic upgrades, led outside by matt-titanium 21-inch alloy wheels, matrix LED headlights with dynamic turn indicators and a high-gloss black exterior package with carbon-fibre accents on the front spoiler and rear diffuser. A carbon rear wing costs $2100 extra, while carbon side mirrors caps add $3600.

As standard, there’s a sport exhaust system with quad high-gloss black tail pipes (a $3150 option on the regular S8), plus Audi’s quattro sports differential at the rear of the all-wheel drive system, which features torque vectoring, a nominal 60 per cent rear torque bias and can send up to 85 per cent of power to either axle. Dynamic Shift Program and shift paddles are also standard.

Inside, there’s Valcona leather upholstery highlighted by Arras red contrasting stitching, along with a unique carbon-fibre red twill inlay, additional leather touches and contrasting stitching. A new matte Florett silver colour is also available by special order, as are gloss anthracite black wheels.

Its opulent cabin is whisper-quiet thanks to noise-reduction measures like active engine mounts and an Active Noise Cancellation (ANC) algorithm for the BOSE surround sound system. It can be made even quieter by ticking the option box for double-glazed windows ($4390).

Standard equipment includes head-up display, digital TV and DAB+ radio, heated and ventilated front comfort sport seats with massage function, Alcantara roof lining and parcel shelf, and a full leather package including the upper and lower dashboard, upper and lower door trims, door armrests, door pockets, glove compartment, knee pads, front seat backs and head restraints ($14,900 in the standard S8).

Other mechanical upgrades include plus-specific tuning for the five-height adaptive sport air suspension and dynamic steering, as well as active lane, side assist and park assist systems, and Audi parking system plus with front, rear and 360-degree view.

The equipment list goes on with adaptive cruise control with stop and go function, Audi pre sense plus, power-assisted door closure and Audi connect.

Читать еще:  Audi A7 Sportback

Braking is via 390/356mm discs front/rear, but for a cool $23,100 there’s the option of upgrading to 420/370mm ceramic rotors.

Buyers can choose from no less than eight interior inlay styles for no extra cost, but the extensive cost-option list includes a sunroof ($1150), heated rear seats ($2350), night vision with pedestrian protection ($5970), rear seat entertainment ($9900), 19-speaker Bang & Olufsen sound ($14,500) and even matt-effect paint ($14,000).

No, not everyone wants matt paint, a 1400-Watt sound system or ceramic brakes, but we reckon everything else should be standard for $330K.

That would make the S8 plus not only the quickest and fastest limousine on the market, but the best value too.

After all, with just 72 sold in Australia last year, compared to 93 BMW 7 Series and 330 Mercedes S-Classes, Audi’s top-shelf A8 sedan needs all the fruit it can offer to stay on shopping lists before it’s replaced next year.

2016 Audi S8 plus pricing and specifications:
Price: $330,500 (plus on-road costs)
Engine: 4.0-litre twin-turbo petrol V8
Output: 445kW/700Nm (750Nm in overboost)
Transmission: Eight-speed automatic
Fuel: 10.2L/100km (ADR Combined)
CO2: 237g/km (ADR Combined)
Safety rating: Five stars (Euro NCAP)

Also consider:
>> Jaguar XJR (from $300,275)
>> Mercedes-AMG S 63 (from $386,910)

You may also like

Helping echo the V8’s deep thrum is the standard fitment of a sports exhaust. Reducing noise within the cabin comes courtesy of an Active Noise Cancellation (ANC) system that works in unison with the Bose sound system to reduce road noise and unwanted vibrations within the cabin.

You’ll be able to tell the S8 Plus aside from the ‘standard’ S8 courtesy of blacked-out exhaust tips, a high-gloss exterior package and carbon-fibre inserts in the front spoiler and rear diffuser. There are 21-inch matt titanium-look alloy wheels help complete the visual package.

Inside the cabin, the differences come thanks to Valcona leather seats with leather treatment on the dashboard and doors. The roof lining is finished in Alcantara, while red contrast stitching in the seats and red carbon-fibre dashboard highlights give it a further sporty appeal.

The cabin is a great place to be thanks to leather and Alcantara covering almost every surface. While the normal sound system is great, we tested a car with the optional ($14,500) Bang and Olufsen sound system. Featuring 19 speakers, the 1400W sound system comes with Digital Sound Processing and a 14-channel amplifier. The sound quality is absolutely exceptional and is essentially a cinematic experience within the cabin of a car.

There are a number of other options available — some of the highlights include matt paint for $14,000 (only available on S8 Plus), carbon-ceramic brakes (as fitted to our test car, $25,840), double window glazing ($2500) and night vision assistant ($5970).

We hit some of the windy country roads around Phillip Island to put the S8 Plus through its paces.

Immediately obvious was the exhaust and engine note. The sports exhaust gives the S8 Plus and incredibly deep thrum that sounds quite similar to the RS7 Performance. It transforms the car from a stately luxury car to a mean, Autobahn missile.

Throttle response is absolutely exceptional, as is the brake pedal feel from the giant carbon-ceramic brakes. They measure 420mm with eight-piston calipers at the front, while the rear set comes in at 370mm with four-piston calipers.

As the pace increased, so did the response from the steering rack. The dynamic steering is an electrically-assisted variable-ratio steering system that feels go-kart-like in the vehicle’s Dynamic drive mode as the inputs required to turn a corner become shorter.

That means you can turn in gently to get the car to tip in and barrel through the corner.

In addition to the dynamic steering, the S8 Plus is fitted with a quattro sports differential that uses a mechanical torque vectoring system to split torque between the two rear wheels. This system allows the vehicle to avoid understeer and tuck its nose in while accelerating out of a corner.

This works perfectly with the slingshot-like performance of the twin-turbocharged V8 engine. When it hits its overboost feature, you are thrown back into your massage seats as the car moves toward licence-losing speeds.

The engine feels continuously relentless and unphased by any sort of outputs requested from it. Driving in the vehicle’s Sport mode offers the best of on-tap performance and quick gear shifts.

Steering wheel-mounted paddleshifters can be used to shift gears, but we found it best to let the car do all the leg work.

On the ride and handling front, the S8 Plus offered surprising handling and ride over rough surfaces. The air suspension does work wonders in Comfort mode to soften the ride and err on the side of comfort.

When switched to Dynamic mode, things change immediately. The ride becomes firmer and the body sits dead flat. The composure from this 2065kg limousine is really impressive.

Away from the sweeping bends of country Victoria, the S8 Plus really showed its true colours. I hopped in the back seat for a casual ride back to the racetrack and found it to be quite entertaining.

In addition to a comfortable seating position, rear seat passengers have their own climate controls and can also take advantage of the optional rear seat entertainment package (as a $9900 option).

This is a remarkable performance luxury car that couldn’t put a foot wrong. It’s incredibly fast in a straight line and just as impressive when shown a set of corners.

It’s a big performance step up from the ‘regular’ S8, but comes with a host of extra features and incredible performance to boot.

Ссылка на основную публикацию
ВсеИнструменты
Adblock
detector